Pazartesi, Mayıs 05, 2008

Yeni başlık, yeni hayat, yeni ...



Hep yenileniyoruz, bakalım bu yenilenmenin sonu nereye gidecek.

Hayatımda bu güne kadar bir çok saçmalık oldu; Okul bitti, yeni bir okula başladım. İş buldum, işi bıraktım. Aşk buldum, aşkı bıraktım. Para buldum, para harcadım. Araba aldım, memnun oldum. Gebze'de ikamet etmeye başladım, nefret ettim. Son olarak Bilge Adam'da Web - Grafik eğitimine başladım, mutlu olacağım (umut).

Bugünde tatile gidiyorum :) Fethiye Ölüdeniz. Ablamla geçireceğim 3 gecelik bir tatil. Hep istemişimdir Fethiye'yi, nasip bugüneymiş. Tabii daha bitmedi. Birde Devrek var. Kısmetse Fethiye dönüşünde Devrek gezimin zamanını bekler olacağım. Devrek seni çok özledim. Seni gerçekten çok özledim.

Artık Turizmci, İşletmeci ve Web-Grafik Uzmanı olacağım...


* Küçük bir çalışmam üsttedir.

Hiç yorum yok: