Çarşamba, Nisan 12, 2006

Weysel, döktürmeye devam

Weysel yine döktürmüş. Sanırım gerisi de yavaş yavaş gelecektir. Ama bu diğerinden daha hoş bence. Buna iyi bir beste düzenlerse süper olacaktır. Kolay gelsin Weysel.

ÖLÜMDEN KAÇILMIYOR

Gözlerim gözlüyor seni
yüreğim özlüyor seni
Toprak çekiyor beni
Ölmekten kaçamıyorum

Kara gözlü dilber çok sevdim seni
Yinede ecel geldi aldı beni
kaçış olsaydı aşkım ben kaçardım
Ölümden kaçılmıyor
Ama ölümden kaçılmıyor....

Kalbim kan ağlıyor
Gönlüm sana tapıyor
Bedenim ölmek istiyor
Ölmekten kaçamıyorum

kara gözlü dil.......
....
....
...
..........................

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Veysel şu sıralar döktürmezse bi daha hiç bi zaman döktürmez. Her zaman dedik ve arkasında olduğumuzu söyledik zaten ona bu konuda :)

Mehmet IŞIK dedi ki...

bende ona "Hayatta en hakiki mürşid ilimdir" diyorum ama anlatamıyorum :)