Çarşamba, Mart 08, 2006

Sayın Weycell'in Şarkı Sözü :)

Bu sömertır tatilinde arkadaşlarım arasında ayrı yeri olan Weycell (Veysel) ile buluşma fırsatım oldu. Bu buluşmamız esnasında Mustafa'da yanımızdaydı ve eğlenceli bir buluşma olduğu kanısındayım. Buraya kadar herşey normal. Ancak Weycell'in elinden eksik etmemeye başladığı klasik gitarını kılıfından çıkarıncaya kadar normal olan bu durum birden değişti. Esrarengizdir ki ben Weycell'in müzik konusunda bu kadar istekli ve yetenekli olduğunu bilmezdim. Neyse; Mustafa ve Weycell bir şarkı yapmaya kara vermişler. Aslında müzik var ama sözler yok :) Mustafa elektro gitarıyla Weycell'e eşlik ediyor. Lafı uzatmayacağım. Siz karar verin. Sözler ve Müzik: Mustafa Kılıç - Weysel Gökgöz.

Şarkı Adı Bilinmiyor :)

Bir varmış bir yokmuş derken, başladım hayata.
Zenginliğide gördüm, fakirliğide.
Anladım ki koskoca, çözülmemiş hikaye.
Tükettim tüm umutlarımı, daha ilk sahnede.
Haykırıyorum sadece ona, hayata.
Feryadım, varlığım, dünyam hikaye.
Bitsin yeter! Vazgeçiyorum, usandım.
Oyunlarım, kalbim, hislerim hikaye.
Geldi geçti tüm dostlarım, yanlızım artık.
Farkındayım ansızın çöktü karanlık.
Gidecek bir yerim yok yazık çok yazık.
İndi perde ben düşüyorum önüm karanlık.

Hiç yorum yok: