Cuma, Ocak 06, 2006

Gitmeden, kendime bir iyilik :)

""Sandra - Maria Magdalena , Enigma - Return To Innocence , R.E.M. - Losing My Religion , Bryan Adams - Everything I Do"". İnternette dolaşırken aklıma geldi; kotama bakayım dedim. Kısa süre önce makineme format atmadan önce ADSL Kota 1.0 adında bir program kullanıyordum. İyidi. Kolay kullanımlı hoş bir programdı. Artık kullanamıyorum. Çünkü TTNet servislerini biraz düzeltme ihtiyacı duydu (çok şükür). Adrese ulaşamıyor program. Zaten Murat Çilelide kullanmayın artık 2.0 PRO sürümünü çıkardım, bana para lazım diyor :) İşte bu programın sahibi Murat Çileli hakkında biraz araştırma yapayım derken, kendi sitesinde buldum kendimi. Sitesinde paylaştığı kliplerin adreslerini ben yukarda verdim. Ancak siteye üye olmanız durumunda verildiği için siz yinede burdan çekmeyin. Murat Çileli adresi bu işlem için en uygun yer. Ben sadece gitmeden önce kendime bir iyilik yapayım dedim. Unutmamak için adresleri buraya yazmak istedim. Neyse toparlanmam gerekiyor.
Son olarak; Devreğe geldiğimde ilk alışverişim esnasında aldığım salyangoz makarnayı yapıp yeme şansına kavuştum bugün :) Biliyorum erken oldu ama ne yapalım? Hayırlısı inşallah :) {Midemde ağrılar var. Umarım içtiğim koladandır}

Hiç yorum yok: