Cuma, Ocak 27, 2006

Sonunda bitti! Artık sevgilimin üstüne kuma alma zamanı :)

16.01.2006 tarihinde başlayan finallerim en sonunda bugün itibari ile sona erdi. Çok önemli bir dersi sınıf birincisi olarak bitirmenin verdiği heycanla son sınavada girdikten sonra sınavların bittiğini ve hayatın yeniden başladığını anlamak gerçekten zevkliydi. Pazar günü akşam üzeri Metro Turizm (her zaman olduğu gibi ilk 4 sıradan herhangi biri) ile Gebze'ye gideceğim. Aslında acele etmezdim ama sevdiğimin üstüne kuma alacağım :) 6 yıl bunun için bekledikten sonra artık hakkım olduğunu düşünüyorum. Bunu sadece ben değil aynı zamanda sevdiğim makinede düşünüyor. En azından sinyallerini veriyor :) Neyse kısmetse alacağım. Bunun ayrıntılarını daha sonra yazarım. Şimdiden babama ve ablama bana bu imkanları sağladıkları için teşekkür etmek istiyorum. Tabii annnemide unutmamamk gerek! Annecim benim bütün sınav dönemi boyunca bana calar saat görevi üstlendi! :) Canlarım benim, hepsini çok seviyorum!
Bu arada yeni makinemde okulun yarım kalan web sayfasınıda bitirmem gerekiyor. Siteyi bitirince ilk işim kendi web sitemi hazırlamak olacak. Bu konuda çok planlarım var. Bir hayli dolu olmasını istiyorum. Bakalım elimden geleni yapacağım. Bu arada Linux konusunda da kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Sanırım var olan bilgilerimin üstüne çıkmam için bana yeni bir sevgili şart :) Sevgilim için en uygun model: Toshiba Satallite L20-101 :)
Kolay gelsin...

Hiç yorum yok: