Perşembe, Ocak 05, 2006

Kim Richard, Stallman ne?

Tahmin ettiğiniz gibi Stallman, Richard'ın soyadı. Peki kim bu sakallı adam? Elinde ne var? Neden merak edilmesi ve araştırılması gereken bir adam? Acaba Mehmet bu adamı neden merak etti? İşte bu soruların cevabı için biraz bekleyeceksiniz :) Oldu canım neden senin yazmanı bekleyeyim? Bak benimde internetim var, bende en az senin kadar araştırmayı severim diyorsan; Stallman adresine bak. Yok, şimdi çok yoğunum, tuvalete gitmem lazım. Daha saçımı tarayacağım diyorsan; bekle beni. Buraya karalayacağım birşeyler (Benimde saçımı taramam lazım). Ama ne zaman? Bayram dönüşü mü? Hayır. Bayram dönüşü sınavlarımdan hemen sonra. Ben sana bir iki ön araştırma yap derim. Sonra sana GNU, FSF (Free Software Foundation) dediğim zaman bana möngün (oda neyse) gibi bakma. Hadi kolay gelsin. Ben çok saygı değer babamın benden istediği Bulgarca klipleri cd'ye yakayım. Sonra papaz olmayalım :)

Hiç yorum yok: